I dag sviker mina krafter mig.

Det har varit en hemsk dag idag. Jag har kännt mig jobbig, blodsockret har varrit ganska högt, mina ben gör trötthetsont, inga hemsidor är roliga och jag har ätit ganska äcklig choklad.
Jag tog mig en tur ut till Angered med nians spårvagn för första gången på massor av år. Det var inte mycket som hade hänt sen jag bodde där. Många av affärerna låg kvar och det var lika tråkigt som alltid. Jag tog nästa nian därifrån bara för det. Drygt en timma gick iaf och snart kan jag gå och lägga mig. Idag åt jag på Burger King, detta äckliga ställe, med min at-kollega Lotta, det var trevligt och det blev ganska mycket ångest- och at-prat. Jag trodde att mitt blodsocker skulle spåra ur men det gjorde det inte, jag hade 4,9 när jag kom hem så det var först efter när jag åt choklad som det blev mycket högre. Diabetes suger men det är alltid bra att det går att ta en promenad för att få ner blodsockret.
Usch nä nu slutar jag, det känns bara trögt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!