En dag.

Jag har köpt en mp3-spelare! Jag hade inte råd och jag behöver inte någon men jag gjorde det ändå. En fantastisk liten sak som har 1 gb minne eller ca 150 låtar. Jag har den nästan jämt, när jag går till saker, när jag handlar, när jag lagar mat (fast då är den kopplad till stereon) och när jag åker spårvagn. Jag trodde inte att ha en mp3-spelare skulle kunna vara så trevligt. I och för sig har jag svårt att fylla den och jag trycker förbi väldigt många låtar men det är mitt bästa inköp på väldigt länge.
Just nu är jag mest trött och lite fundersam men det är nog något som kommer att gå över.

Det finns faktiskt någon som jag tycker om och som vanligt kan jag inte hantera det eller jo denna gången går det ganska bra men det är alltid jobbigt att behöva vänta innan man får träffa personen i fråga.

Jag åt tårta i måndags med argumentet att jag hade gjort den innan jag fick diabetes så däför skulle det nog gå bra, vilket det också gjorde. Inget insulin men ändå låg jag på 4,1 i blodsocker lite senare. Det beror på att min egen produktion har kommit igång igen nu innan den bryts ner helt. Jag ska passa på att äta så mycket godis och annat sockrigt nu innan jag blir helt av med insulinproduktionen. Sen satt jag och pratade i en timma, trevligt, det är sådant som förvirrar sådana som jag.

Igår var jag och tränade för första gången sedan jag blev sjuk. Det gick bra och det känns skönt att jag mått jättebra efteråt vilket jag inte gjorde innan jag blev sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
adopt your own virtual pet!